Vaisala laajentaa modulaarista Indigo-tuoteperhettään esittelemällä Indigo510-lähettimen teollisuussovelluksiin

Operator with Indigo500 installation

Vaisala, sää-, ympäristö- ja teollisuusmittausten markkinajohtaja, on tuonut tänään markkinoille uuden Indigo510-lähettimen, joka on yhteensopiva kaikkien Vaisalan Indigo-mittapäiden kanssa. Lähettimeen voi kiinnittää yhden mittapään kerrallaan ja sen suuri kosketusnäyttö helpottaa mittaustietojen visualisointia.

Uusi Indigo510 laajentaa Vaisalan huippuluokan Indigo-tuoteperheen lähetinvalikoimaa entisestään. Indigo-lähettimet ovat yhteensopivia saman tuoteperheen mittapäiden kanssa. Nyt esitelty Indigo510-lähetin on kehitetty samalle modulaariselle alustalle kuin Vaisalan lippulaivalähetin Indigo520. Kummassakin tuotteessa on lisäksi sama kotelointi, ohjelmisto ja näyttö. Indigo510 on saatavana myös ilman näyttöä.

Tarkoituksenmukaista suorituskykyä
Vaisalan Indigo510-lähetin on kestävä ja sen IP66- ja NEMA4-luokiteltu metallikotelo varmistaa luotettavan toimintakyvyn vaativissakin mittausolosuhteissa. Se onkin ihanteellinen vaihtoehto sellaisiin haasteellisiin teollisuussovelluksiin, joissa tarvitaan tarkkoja mittauksia yhdelle parametrille kerrallaan.

Uusi perustasoinen lähetin on suunniteltu ennen kaikkea asiakkaiden tarpeita silmälläpitäen.
”Kaikki asiakkaat eivät tarvitse koko toimintovalikoimaa, jonka huippuluokan Indigo520-lähetin tarjoaa. Jotkut asiakkaamme kaipasivat yksinkertaisempaa ratkaisua, jossa on tuki yhdelle mittapäälle kerrallaan, mutta joka silti tarjoaa samat modulaarisuuden tuomat hyödyt. Indigo510 vastaa heidän tarpeisiinsa”, sanoo tuotepäällikkö Juhani Lehto Vaisalan Teollisten mittausten liiketoiminta-alueelta.

Indigo510-lähettimeen voi yhdistää helposti minkä tahansa Indigo-yhteensopivan mittapään.
”Nyt lanseeratun lähettimen avulla asiakkaamme voivat mitata kosteutta, kastepistettä, öljyn kosteutta, lämpötilaa, hiilidioksidia ja höyrystynyttä vetyperoksidia luottaen Indigo-järjestelmän toimintavarmuuteen, tarkkuuteen ja vahvaan dataketjuun. Indigo510 tarjoaa laatua ja suorituskykyä, joista Vaisala tunnetaan, joskin edullisemmassa mutta yhtä lailla kestävässä paketissa”, Lehto päättää.

Indigo510-lähettimellä mittausdatan visualisoinnin, yhteyksien, syöttöjännitteen ja kytkentöjen mahdollisuudet ovat laajemmat kuin käytettäessä mittapäätä ilman lähetintä. Asiakkaat hyötyvät myös lähettimen säännöllisistä alusta- ja ohjelmistopäivityksistä.

Fiksu vaihtoehto teollisuusasiakkaille
Vaisalan ainutlaatuinen ja kasvava Indigo-tuoteperhe takaa stabiilit ja luotettavat mittaukset monenlaisissa teollisuussovelluksissa ja ympäristöissä.

Indigo-tuoteperhe on modulaarinen järjestelmä, joka sisältää keskenään vaihtokelpoisia älymittapäitä, kestäviä lähettimiä sekä Vaisalan helppokäyttöisen Insight PC ‑ohjelmiston. Mittapäitä voidaan käyttää itsenäisesti ilman lähetintä tai yhdessä niiden ominaisuuksia laajentavien Indigo500- tai Indigo200-sarjan lähettimien kanssa. ​​Modulaarisen kytke ja käytä ‑rakenteensa ansiosta Indigo-tuoteperheen mittapäiden ja lähettimien asennus, käyttö ja huolto on erittäin helppoa.

Vaisalan Indigo510-lähetin tulee saataville maailmanlaajuisesti vuoden 2021 viimeisellä vuosineljänneksellä.

Lisätietoja medialle:
Miia Lahti, viestintäpäällikkö, Teollisten mittausten liiketoiminta-alue
+358 50 555 4420, [email protected]

Vaisala on maailman johtava sää-, ympäristö- ja teollisuusmittausten ratkaisuja tarjoava yritys. 85 vuoden kokemukseensa tukeutuen Vaisala auttaa tekemään havaintoja paremman maailman rakentamiseksi myös avaruuden olosuhteet kestävällä teknologialla, jota on käytössä jopa Marsissa ja vieläkin kauempana. Olemme luotettava kumppani asiakkaille ympäri maailman. Tarjoamme kattavan valikoiman edistyksellisiä havainto- ja mittaustuotteita sekä ‑palveluita. Vaisalan pääkonttori sijaitsee Suomessa, ja yhtiön palveluksessa on yli 1 900 ammattilaista eri puolilla maailmaa. www.vaisala.com
twitter.com/VaisalaGroup,
linkedin.com/vaisala